Dag 20 Juni

Hej hey häj!
Dunkar blytung house och njuter av sommaren! Ledig i två dagar nu. Sen mer jobb! Nästa vecka är jag helt klar, då blire schöning sommar hela sommarn.
I helgen giggar jag på en fest i närheten möjligtvis! Önskar ni alla kunde komma. Fast
ne. :)
Igår natt klurade jag lite och inventerade min påhittar-hjärna med nytt tema. B-rudar. Därför utvecklade jag en makkapär som ska locka b-rudar. Idag leasar jag en teaserbild!
Bruden
Jag kallar den BRUD-MAGNET X34. Brilliant och enkelt.
Jag vill töja min öronsnibb, men det vill inte mor min! Ni får gärna övertyga henne att töjningar under 10 mm läker igen!
Puss på er, ha schön sommar. Tj4r0!

Kommentarer
Postat av: Emma en av alla B-rudar

Jag är som såld..!!! Jävulskt sexigt!!!

Postat av: Sofia

Varför vill inte din mamma det ;o



Ha en bra sommar du med ;P

2010-07-21 @ 21:04:57
Postat av: Anonym

UPPPPPPDAAAAATTEEEERRAAAAAAAAAAAAA!!!!

2010-07-23 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0