Skärgårn

God afton, alla glada kottar!

Idag bar det av till vindö i skärgården. Sveriges vackra landskap. Det är verkligen otroligt, underbart fint här.
Vi har fått låna några kompisars stuga här över en vecka. Som tur är finns både 3G-uppkoppling och kabel-TV. Nä, nu ska jag inte låta som en bortskämd 12-åring som fått för mycket förmåner här i livet.

Däremot fick jag ett infall och satte mig vid datorn för att skriva lite här på bloggen. Mycket har hänt på sistone, det säger jag väl i och för sig ganska ofta. Men denna gången kan ni tro mig! Jag har modifikerat mitt utseende en hel del. Sovit, kollat på film och ätit glass på mitt sommarjobb på en strand. Skjutsat morsan i dyvått regn som bara skvätter över hela min lättklädda kropp (låter jävligt porrigt, jag vet). En hel del med andra ord.

I Onsdags var jag och Toby i Stockholm C och inhandlade lite kläder och diverse grejor. Bl. a. ett 2mm töjningssmycke. That's right, jag har börjat töja min öronlob. Efter Stockholmsbesöket åkte vi tillbaka hem till Toby för töja mitt öra 2mm och hämta rakapparat. Låter spännande va? Jag kommer tillbaka till rakapparaten lite senare. Toby, en underbart välbegåvad sångare bevisade än en gång att han verkligen kan det han gör. Toby, med 8mm i varje öra visade alla sina töjningssmycken och gav mig tips och råd för hur jag bör gå till väga. Toby har varit uppe i 10mm i båda öronen, men av någon anledning har de växt ihop en gång och stannat på 8mm.

Vi begav oss hemåt för att kolla på film. Oh, jag glömde en liten detalj. Vi tog med rakapparaten. Jag har sedan ett tag beundrat Oskar Linnros frisyr. Den fick det bli. Toby började raka sidan av min skalle. Han kände att han inte var på den stadigaste handen för detta ändamål. Och farsan låg ändå i soffan på altanen. Farsan har ju gått lumpen, där snaggar dom huvuden. Eller?

Det blev hur som helst sjukt bra i slutändan och jag är riktigt nöjd. frilla


Jo! Jag töjde ju också. Efter 2 dagar försökte jag mig på 3mm. Det gick väl rätt bra. Så här såg det ut

töjing
(Observera min nya fina klocka)

Jag såg också Kick-ass. Sjukt kick-ass film.

Har så mycket att skriva, med så lite tid till godo. Skriver mer lite senare.

Tills dess, ha det bra!

P.S Börjar bli sugen på att börja vlogga igen nu.

D.S

Kommentarer
Postat av: Helen

Frillan passar dej ju :D

2010-07-27 @ 01:45:40
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Postat av: Mjeey

Vlogg vlogg vlogg !! Fortfarande grymt (kick ass)

2010-07-27 @ 02:40:40
URL: http://regalona.blogg.se/
Postat av: Anonym

men fin :'D

2010-07-27 @ 12:45:41
Postat av: kick-ass

riktigt snygg frilla!!!

Längtar till lite vloggande nu!:P

2010-07-27 @ 13:17:51
Postat av: Mikaela

Men grrr! ;)

2010-07-27 @ 22:18:57
Postat av: Anonym

najs fly

2010-07-28 @ 00:28:44
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

sleva videoinlägg nu för fan!

2010-07-29 @ 04:25:09
URL: http://szerafia.se
Postat av: Anonym

FAAAAAAAAN vad snygg du är ;)

2010-07-31 @ 00:42:11
Postat av: Anonym

fan va snyggt det blev !!!!!och du är oxå as snygg

2010-08-02 @ 00:06:22
Postat av: lina

fan va snyggt det blev ! :)

2010-08-03 @ 12:12:52
Postat av: Anonym

den nys stilen -it suits you! men töj inte allt för mycket, då ser det bara löjligt ut :)

2010-08-03 @ 21:38:36
Postat av: Emma dt

AHAHAHAHAHAHA ofta? Vindö? Jag bor där ^^

2010-08-07 @ 13:38:49
Postat av: Ja

Kick-ass? haha, den såg jag bara för några dagar sen, rolig film faktiskt! speciellt i bilen när dom lyssnar på gnarls barkley (stavas..?)

2010-08-09 @ 19:27:18
Postat av: Gabbi

Vi ha samma klocka :) <3

2010-08-09 @ 23:28:39
URL: http://gabrielita.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Skitsnyggt! :D

2010-09-14 @ 22:36:47
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0